• page_banner01

News

U Pakistan rimette un prughjettu solare PV di 600 MW

L'autorità pakistane anu tornatu una offerta per sviluppà 600 MW di capacità solare in Punjab, Pakistan.U guvernu hà dettu avà à i sviluppatori prospettivi chì anu finu à u 30 d'ottobre per presentà pruposte.

 

Pacchistanu.Foto di Syed Bilal Javaid via Unsplash

Image: Syed Bilal Javaid, Unsplash

U Cunsigliu privatu di l'energia è l'infrastruttura (PPIB) di u guvernu pakistani hàrinnuvatuun prughjettu sulari di 600 MW, allargendu u termini finu à u 30 ottobre.

U PPIB hà dettu chì i prughjetti solari di successu seranu custruiti in i distretti di Kot Addu è Muzaffargargh, Punjab.Seranu sviluppati nantu à una basa di custruzzione, propiu, operatu è trasferimentu (BOOT) per un termini di cuncessione di 25 anni.

A scadenza per l'offerta hè stata allargata una volta prima, inizialmente stabilita à u 17 d'aprile. Tuttavia, era più tardi.allargataà u 8 di maghju.

In ghjugnu, u Cunsigliu di Sviluppu di l'Energia Alternativa (AEDB)unitucù u PPIB.

Cuntinutu populari

NEPRA, l'autorità energetica di u paese, hà recentemente cuncessu 12 licenze di generazione, cù una capacità tutale di 211,42 MW.Nove di quelli appruvazioni sò stati cuncessi à prughjetti solari cù una capacità totale di 44,74 MW.L'annu passatu, a nazione hà stallatu 166 MW di capacità solare.

In maghju, NEPRA hà lanciatu u Mercatu di Cuntratti Bilaterali Competitive Trading (CTBCM), un novu mudellu per u mercatu grossu di l'electricità in Pakistan.L'Agenzia Centrale per l'Acquistu di l'Energia hà dettu chì u mudellu "introducerà a cumpetizione in u mercatu di l'electricità è furnisce un ambiente abilitante induve parechji venditori è cumpratori ponu scambià l'electricità".

Sicondu l'ultime statistiche di l'Agenzia Internaziunale di l'Energia Rinnovabile (IRENA), u Pakistan avia 1,234 MW di capacità PV installata à a fine di u 2022.


Tempu di post: 21-Sep-2023