Reliance Industries hà presentatu recentemente e so batterie di fosfatatu di ferru di litiu (LFP) scambiabili per i dui roti elettrici.E batterie ponu esse caricate à traversu a griglia o cù u solar per eseguisce l'apparecchi di casa.
23 OTTOBRE 2023 UMA GUPTA
DISTRIBUTU STORAGE
STORAGE ENERGIA
STORAGE ENERGIA
TECHNOLOGY È R&D
INDIA
Batteria intercambiabile Reliance per i dui roti elettrici
Image: pv magazine, Uma Gupta
ShareIcon FacebookIcon TwitterIcon LinkedInIcon WhatsAppIcon Email
Da pv magazine India
Reliance Industries, chì crea un gigafab di batterie cumplettamente integratu in u statu indianu di Gujarat, hà iniziatu a prova di e so batterie EV scambiabili cù l'alimentarii in linea BigBasket in Bangalore.Per avà, e batterie sò fatte in casa cù cellule LFP impurtate, i rapprisentanti di a cumpagnia anu dettu à pv magazine.
A cumpagnia hè attualmente cuncentrata nantu à u mercatu di l'e-mobilità, in particulare i dui roti elettrici, è hà stabilitu stazioni di carica di batterie scambiabili in Bangalore.L'utilizatori di EV ponu aduprà una app mobile per truvà è riservà a stazione di carica più vicina, operata da Reliance, per scambià a so batteria scarica per una completamente carica.
Queste batterie ponu esse caricate cù a rete o l'energia solare è accoppiate cù inverter per alimentà l'apparecchi di casa.Inoltre, Reliance hà creatu un sistema avanzatu di gestione di l'energia per i cunsumatori per monitorà, gestisce è misurà u so cunsumu d'electricità attraversu una app mobile.
"Puderà piglià in a griglia, a vostra batteria, a generazione di energia solare, DG, è carichi di casa è gestisce quale carica deve esse alimentata da induve è ciò chì deve esse caricata", hà dettu i rapprisentanti di a cumpagnia.
Cuntinutu populari
Reliance Industries scommette nantu à a tecnulugia LFP senza cobalt è ioni di sodiu per a so pruposta giga-fabbrica di almacenamiento d'energia cumplettamente integrata in India.Dopu à l'acquistu di u fornitore di batterie di ioni di sodiu Farradion, Reliance Industries, attraversu a so unità Reliance New Energy, hà acquistatu Lithium Werks, specialista di batterie LFP in Paesi Bassi.
L'assi di Lithium Werks acquistati da Reliance includenu tutta a so cartera di brevetti, a facilità di fabricazione in Cina, i cuntratti di cummerciale chjave è l'assunzione di l'impiegati esistenti.
L'usu di Reliance di a tecnulugia di batterie LFP si allinea cù u cambiamentu globale versu i chimichi di catodi senza cobaltu per via di a dispunibilità di u cobaltu è e sfide di prezzu in a fabricazione di batterie d'ossidu di metalli cum'è NMC è LCO.Circa u 60% di l'offerta globale di cobalt vene da a Republica Democràtica di Congo (RDC), una regione assuciata cù violazioni di i diritti umani, corruzzione, dannu ambientale è travagliu di i zitelli in a minera di cobalt.
Tempu di post: 25-oct-2023